Відкриття бренд-студії "BE-Club"

29 травня 2025 року при кафедрі маркетингу факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин відкрито нову сторінку у розвитку креативного мислення, підприємництва та самореалізації молоді – стартувала Бренд-студія "BE-Club" - студія амбітних сучасних маркетологів!

 BE-Club (Brand &Еconomy) – це лабораторія ідей та трендів, де студенти зможуть створювати власні проєкти, тестувати інноваційні маркетингові інструменти, опановувати мистецтво брендингу та цифрових комунікацій.

 "BE" – це бути. Бути собою, бути ідейним, бути рішучим.

 Це місце, де поєднуються бізнес, освіта, медіа й мистецтво.

 Це простір, де зустрічаються економіка, маркетинг, бренд і творчість.

 Із вітальними словами та презентацією Положення, проєкту роботи бренд-студії "BE-Club" виступили декан факультету ЕБМВ - к.е.н., доцент Даценко Вікторія Володимирівна, завідувач кафедри маркетингу - к.е.н., доцент Хурдей Вікторія Дмитрівна, керівник Бренд-студії "BE-Club" – к.е.н., доцент кафедри маркетингу Павловська Ірина Геннадіївна, вони зазначили, що бренд-студія "BE-Club" сприятиме формуванню нової генерації маркетологів і підприємців, здатних мислити стратегічно, діяти етично й творити у глобальному просторі.

 До святкового відкриття долучилися визнані експерти, лідери думок і практики зі сфери бізнесу, культури, ЗМІ та digital:

В’ячеслав Лисенко – український підприємець, громадський діяч, співвласник MEEST CHINA. Надихав сміливо мислити, не боятися ринку й будувати глобальні ідеї.

Артем Артюхов – голова комітету з етики Національного агентства забезпечення якості вищої освіти. Підкреслив роль цінностей, репутації та етичного лідерства у сучасному бізнес-середовищі.

Юрій Нагулко – заслужений художник України, автор понад 80 персональних виставок у світі. Його звернення закликало молодь до самопізнання, внутрішньої гармонії й сили мистецтва у формуванні справжнього бренду – себе.

Анна Луганська – директорка з маркетингу ТМ VARUS. Поділилася кейсами з реального бізнесу та акцентувала увагу на важливості глибокого розуміння споживача в побудові бренду.

Сергій Забіяка – операційний директор (СОО) компанії PAKLINE GROUP. Розповів про виклики операційного управління, масштабування бізнесу та роль гнучкості в сучасній економіці.

Анастасія Васько – телеведуча, журналістка телеканалу ДніпроTV. Надихала учасників бути відкритими до світу, не боятися проявляти себе й розповідати свою історію.

Аліна Поршнєва – маркетолог диджитал-агенції Highwaytotop. Показала практичні інструменти цифрового маркетингу й закликала молодь вчитися мислити як контент-креатори нового покоління.

Відкриття BE-Club стало подією, яка надихає, єднає та запускає нову хвилю можливостей для студентів, викладачів та представників бізнесу!