УНІВЕРСИТЕТ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ
ОГОЛОШУЄ КОНКУРС
на заміщення вакантних посад:
ПЕРЕЛІК ВАКАНТНИХ ПОСАД
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
по кафедрі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
доцент – 2 штатні одиниці
по кафедрі публічного управління та митного адміністрування
професор – 2 штатні одиниці
доцент – 2 штатні одиниці
доцент – 0,5 штатної одиниці
по кафедрі психології
професор – 1 штатна одиниця
доцент – 1 штатна одиниця
по кафедрі журналістики
старший викладач – 0,75 штатної одиниці
по кафедрі комп’ютерних наук та інженерії програмного забезпечення
професор – 1 штатна одиниця
доцент – 2 штатні одиниці
старший викладач – 1 штатна одиниця
по кафедрі кібербезпеки та інформаційних технологій
професор – 1 штатна одиниця
доцент – 2 штатні одиниці
по кафедрі транспортних систем та міжнародної логістики
доцент – 1 штатна одиниця
по кафедрі міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу:
професор – 1 штатна одиниця
доцент - 6 штатних одиниць
по кафедрі міжнародного права:
доцент – 2 штатні одиниці
доцент – 0,25 штатної одиниці
по кафедрі історії та теорії держави і права:
професор – 1 штатна одиниця
доцент - 0,75 штатної одиниці
старший викладач – 0,75 штатної одиниці
по кафедрі публічного та приватного права
професор – 1 штатна одиниця
доцент – 1 штатна одиниця
доцент – 0,75 штатної одиниці
старший викладач – 1 штатна одиниця
по кафедрі експертизи культурних цінностей та дизайну
доцент – 1 штатна одиниця
старший викладач – 0,75 штатної одиниці
по кафедрі фінансів, банківської справи та страхування:
професор – 0,1 штатної одиниці
доцент – 7 штатних одиниць
старший викладач – 1 штатна одиниця
по кафедрі обліку, аудиту, аналізу і оподаткування:
професор – 1 штатна одиниця
доцент – 2 штатні одиниці
по кафедрі міжнародні економічні відносини:
професор – 1 штатна одиниця
доцент – 1 штатна одиниця
доцент – 0,75 штатної одиниці
по кафедрі фізичного виховання спеціальної підготовки:
доцент – 1штатна одиниця
старший викладач – 0,75 штатної одиниці
старший викладач – 0,75 штатної одиниці
по кафедрі міжнародних відносин:
доцент – 1 штатна одиниця
по кафедрі соціального забезпечення та податкової політики:
професор – 1 штатна одиниця
доцент – 1 штатна одиниця
старший викладач – 1 штатна одиниця
по кафедрі підприємництва та економіки підприємства:
професор – 1 штатна одиниця
доцент – 2 штатні одиниці
по кафедрі маркетингу:
доцент – 1 штатна одиниця
доцент – 2 штатні одиниці
по кафедрі економіки та економічної безпеки:
доцент – 2 штатні одиниці
по кафедрі іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки:
професор – 1 штатна одиниця
доцент – 2 штатні одиниці
старший викладач – 2 штатні одиниці
УНІВЕРСИТЕТ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ
ОГОЛОШУЄ КОНКУРС
УМОВИ КОНКУРСУ
1.Наявність громадянства України.
2.Вільне володіння державною мовою України.
3.Відповідність кваліфікаційним вимогам:
на посаду професора: науковий ступінь доктора наук та/або вчене звання професора та відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності.
Виключення можуть становити іноземні громадяни, які мають диплом PhD, виданий іноземною країною та нострифікований за встановленою процедурою;
на посаду доцента: вчене звання доцента за профілем кафедри та/або науковий ступінь доктора філософії або доктора наук та відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності;
на посаду старшого викладача: науковий ступінь за профілем кафедри або освітній ступінь магістра за профілем кафедри та відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності.
Термін подання документів для участі у конкурсі – 1 місяць із дня публікації повідомлення про оголошення конкурсу.
До участі у конкурсі додаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі, написану власноруч (в заяві претендент зазначає згоду взяти участь у конкурсі та інформацію про ознайомлення з Положенням);
- згода на обробку персональних даних (для претендента, який бере участь у конкурсі вперше);
- особовий листок з обліку кадрів (для претендента, який бере участь у конкурсі вперше);
- автобіографія (для претендента, який бере участь у конкурсі вперше);
- оригінали та копії дипломів про вищу освіту та науковий ступінь, атестатів доцента, старшого наукового співробітника, професора (для претендента, який бере участь у конкурсі вперше);
- список наукових праць (для претендента, який обирається вперше - повний, для претендента, який обирається на черговий строк - наукові праці, видані за попередній строк контракту);
- документи, які підтверджують підвищення кваліфікації або стажування протягом останніх п’яти років;
- звіт про свою роботу за попередній період (за попередній строк контракту);
- додаток В ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1187 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності", до науково-педагогічних працівників, які здійснюють освітній процес.
Наша адреса: 49000 м.Дніпро, вул. Володимира Вернадського, 2/4, навчальний корпус № 1, кім.216 тел.(056) 756 05 76.
Провідний фахівець адміністративно-господарського відділу
Вимоги
На посаду провідного фахівця призначається особа, яка має вищу освіту та досвід роботи за фахом не менше 2-х років.
Посадові обов’язки
- Виконує доручення начальника відділу та головного інженера.
- Укладає та погоджує договори Університету у відповідності з кодами економічного класифікатора видатків (далі КЕКВ), а саме КЕКВ 2210, КЕКВ 3110, КЕКВ 2240, КЕКВ 2275, КЕКВ 2272, КЕКВ 2273, КЕКВ 2274.
- Складає необхідну документацію, пов’язану з роботою відділу та Університету.
- Відповідає за діловодство за договорами в структурному підрозділі.
- Формує документи в справи відповідно до затвердженої номенклатури.
Умови роботи:
З понеділка по четвер з 8:00-17:00
Пʼятниця з 8:00-15:45
Керівник підрозділу:
Грачов Вадим Юрійович
Провідний фахівець адміністративно-господарського відділу
Вимоги
На посаду провідного фахівця призначається особа, яка має вищу освіту та досвід роботи за фахом не менше 2-х років.
Посадові обов’язки
- Виконання доручення начальника відділу та головного інженера.
- Вчасно складання та надання звітів відповідно до своїх посадових обов’язків.
- Допомагати у складанні необхідної документації, пов’язаної з роботою відділу та Університету.
- Проводити організацію та контроль за ремонтно-будівельними роботами.
- Відповідає за складання звітів статистики.
- Списання матеріальних цінностей, пов’язаних з ремонтно-будівельними роботами.
- Складання кошторисної документації.
Умови роботи:
З понеділка по четвер з 8:00-17:00
Пʼятниця з 8:00-15:45
Керівник підрозділу:
Грачов Вадим Юрійович
Робітник, зайнятий комплексним обслуговуванням і ремонтом будівель, споруд і обладнання
Вимоги
На посаду робітника, зайнятого комплексним обслуговуванням і ремонтом будівель, споруд і обладнання призначаються особи, які мають повну базову або загально-середню професійну освіту.
Посадові обов’язки
- Виконує доручення начальника відділу та головного інженера.
- Проведення поточного ремонту з виконанням всіх видів ремонтно-будівельних робіт (штукатурних, малярних, шпалерних, бетонних, теслярських та інших), з застосуванням підмостків, драбин, підйомного обладнання.
- Проведення сезонної підготовки будівель і приміщень Університету, роботи по оздобленню стель і стін.
- Періодичний огляд технічного стану будівель і приміщень, їх технічне обслуговування та поточний ремонт з виконанням усіх ремонтних робіт (штукатурних, малярних, ремонтних та ін.).
Умови роботи:
З понеділка по четвер з 8:00-17:00
Пʼятниця з 8:00-15:45
Керівник підрозділу:
Грачов Вадим Юрійович
Робітник з ремонту та обслуговування водопровідних та каналізаційних систем
Вимоги
На посаду робітника з ремонту та обслуговуванню водопровідних та каналізаційних систем призначаються особи, які мають повну базову або загально-середню професійну освіту.
Посадові обов’язки
- Підтримання в робочому стані водопровідні та каналізаційні системи, забезпечення їх безаварійну та надійну роботу.
- Усування пошкодження сантехнічного обладнання за заявками.
- Проведення поточного ремонту і технічне обслуговування систем водопостачання та каналізації, а також проведення наладки сантехнічного обладнання.
- Щоденне здійснення контролю за роботою системи каналізації та водопостачання; ведення обліку витрат води на підставі показів водопровідних приладів (лічильників).
Умови роботи:
З понеділка по четвер з 8:00-17:00
Пʼятниця з 8:00-15:45
Керівник підрозділу:
Грачов Вадим Юрійович
Прибиральник території
Вимоги
На посаду прибиральника території призначаються особи, які пройшли медичний огляд, інструктаж з охорони праці, пожежної безпеки, виробниче навчання або інструктаж і мають базову або повну базову середню освіту.
Посадові обов’язки
- Підмітає проїжджу частину доріг і тротуарів вулиць, які входять до території Університету, чистить їх від льоду, посипає піском.
- Копає та прочищає канавки і лотки для стоку води. Очищає від снігу та льоду пожежні колодці для цивільного доступу до них.
- Поливає бруківки, тротуари, зелені насадження, клумби та газони. Періодично промиває і дезінфікує вуличні урни, очищає їх від сміття.
- Веде нагляд за санітарним станом обслуговування території. Повинен знати правила і безпечні прийоми прибирання, а також небезпечні та шкідливі фактори для своєї професії, норми виробничої санітарії, техніки безпеки та протипожежного захисту.
- Зобов’язаний щорічно проходити медичний огляд і інструктаж з охорони праці.
- Виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки.
Умови роботи:
З понеділка по четвер з 8:00-17:00
Пʼятниця з 8:00-15:45
Керівник підрозділу:
Грачов Вадим Юрійович