16 травня відбулося засідання студентського наукового гуртка «Соціальна відповідальність бізнесу» під керівництвом викладачів кафедри соціального забезпечення та податкової політики Ірини ТУБОЛЕЦЬ та Вікторії ТАРАНЕНКО на тему «Соціальний маркетинг як інструмент зміни громадської думки». Окрім студентів до зустрічі долучилися учні гімназій та ліцеїв міста Дніпро, які беруть участь у проєкті «Знай ТИ».
Окрім опрацювання головних елементів соціального маркетингу учасники мали змогу втілити ідеї щодо покращення життя вигаданої родини, зокрема - позбутися шкідливої звички. Робота у командах була не тільки злагодженою, а й продуктивною. Незвичні пропозиції, активні учасники, переконливі аргументи – все це відзначило роботу студентського гуртка. Зазначимо, що учні, які долучилися до роботи гуртка, не навчаються за економічними напрямами, тож для них така активність була новою.
Після участі у заході гості традиційно відвідали експозиції Університету разом з деканом факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин Вікторією ДАЦЕНКО.
Дякуємо всім учасникам і чекаємо на наступні зустрічі!