Відділ соціально-гуманітарної роботи

Начальник відділу

Лобза Алла В`ячеславівна

(056) 756-05-11

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Заступник начальника відділу

Кірюхіна Алла Іванівна

(056) 756-05-00

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Напрямки діяльності:

 

 

Фахівці:

Назаренко Алла Олександрівна –  підготовка документації про призначення стипендій,  ведення документації студентів пільгових категорій.

Крутась Наталія Вікторівна - ведення соціального паспорту університету, облік студентів – мешканців гуртожитків, організація роботи гуртожитків.

Гілка Надія Лаврівна – завідувач гуртожитку № 1.

Юркова Юлія Павлівна – завідувач гуртожитку № 2.

Безкровна Ірина Георгіївна – завідувач гуртожитку № 3.

Балута Ольга Олександрівна – завідувач гуртожитку № 4.

Пилипенко Анжеліка Анатоліївна - практичний психолог

Рікус Роман Валерійович – обслуговування звукопідсилюючої апаратури та мультимедійної техніки, виконання ремонтних робіт.

Бондаренко Віктор Борисович – директор Музею митної справи та фінансів. 


Контакти: м. Дніпро, вул. В. Вернадського, 2/4, н.к. № 1, кім. № 137,138.

Тел. (056) 756-05-11, (056) 756-05-00

Ukraine Welcomes YOU

GENERAL REQUIREMENTS FOR FOREIGNERS ENTERING UKRAINE

Visa

For getting an entrance visa it is necessary to appeal to the Consular Representative Office of Ukraine in the country with a corresponding statement and to put in the next documents:

– passport;

– original of invitation for studies;

– original and a notarized copy of the educational document (in Ukrainian) with received grades/marks in the studied disciplines;

– birth certificate (an original and notarized translating into the Ukrainian or Russian language);

– document about absence of HIV infection (an original and notarized translating into the Ukrainian or Russian language);

– medical certificate about the state of health, witnessed by the official organ of health protection of foreigner’s country given out not later than two months prior to departure on studies to Ukraine (an original and notarized translating into the Ukrainian or Russian language);

– round-trip ticket with the open date of return to motherland with the term of action not less than one year.

All the above mentioned documents must be witnessed. Additional documents for your visa and visa fees find at Ukrainian Embassy/Consulate for your country: https://mfa.gov.ua/en/foreign-diplomatic-institutions-ukraine

 

Registration of a temporary residence permit

Countries with a visa entry procedure

Citizens of countries with visa entry procedures arrive in Ukraine with a visa type D (D-13), received at the consular institution of Ukraine on the base of the invitation issued by the University. They are obliged to provide the International Office with a passport and documents necessary to apply for a temporary residence permit in Ukraine (hereinafter referred to as Posvidka) within five working days after arriving to the university, but not later than 30 days before the expiration of the visa.

Countries with a visa-free entry (Azerbaijan, Belarus, Armenia, Georgia, Moldova, Russia, Uzbekistan)

Citizens of countries with visa-free entry may stay in Ukraine for up to 90 days in any 180-day period. Such foreigners are obliged to provide the International Office with a passport and documents necessary to apply for a posvidka within five working days upon arrival to the University, but not later than 30 days before the expiry of the established period of stay in Ukraine.

In order to prepare a complete package of documents for the further registration of posvidka, a foreigner or a stateless person who has arrived in Ukraine for the purpose of study shall submit the following documents to the International Office (Universytetska Str. 1, room 209):

  • a passport with a type D-13 visa, unless otherwise provided by the legislation and international agreements of Ukraine;
  • notarized translation of passport;
  • a valid health insurance certificate.

 

Information for foreign citizens studying or working at the University / Інформація для іноземних громадян, які навчаються чи працюють в Університеті

Документи, необхідні для виготовлення чи продовження терміну дії Посвідки на тимчасове проживання в Україні (Issuance of temporary residence permit):

  1. Нотаріально завірений переклад УСІХ (!!!) сторінок паспорта;
  2. Страхування (українська або завірений в Україні переклад іноземної страхівки);
  3. Фото 3.5х4.5 cm (4 штуки);
  4. Оплачені квитанції (звертатися у Відділ міжнародних зв’язків університету або на сайт Державної міграційної служби).

Іноземні студенти, слухачі чи викладачі повинні прийти у Відділ міжнародних зв’язків університету до 5 днів після перетину державного кордону України або за 30 днів (щонайбільше) до закінчення терміну дії посвідки (контактна особа – Еллерт Любов Сергіївна).

 

The order of registration, issue, exchange, cancellation, transfer, withdrawal, return to the state, invalidation and destruction of the temporary residence permit is approved by the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 25.04.2018, #322

Foreigners who have arrived in Ukraine for the purpose of study and received Posvidka are considered to be legally residing in Ukraine for the period of study. Posvidka is issued to foreigners and stateless persons who have reached the age of 16 years.

Posvidka is made in the form of a card containing a contactless electronic data storage device.

Documents for registration of Posvidka (including reissuance of the lost or stolen one) or its exchange shall be submitted personally by a foreigner or a stateless person to a state-owned enterprise belonging to the management of the SMS (State Migration Service) or a regional office of the SMS at the place of registration.

Documents for the issuance of Posvidka are submitted not later than 15 working days before the expiry of the established term of stay in Ukraine.
In case of occurrence of circumstances (events) after which Posvidka is the subject to exchange (except for the expiration of its validity), documents for its exchange shall be submitted within one month from the date of occurrence of such circumstances (events).

In case of expiration of the validity of Posvidka documents for its exchange may be submitted not later than 15 working days before the date of expiration of its validity. In such a case when Posvidka which needs to be exchanged is returned to the person and is turned in at the time of receipt of new Posvidka.

After obtaining Posvidka, the foreigner is obliged to submit it to International Office (Volodymyr Vernadsky str., Room 234) for registration of the place of residence in Ukraine within three working days.

Навчальна лабораторія туризму та готельної-ресторанної справи

Навчальна лабораторія призначена для проведення практичних та лабораторних занять, тренінгів, семінарів, круглих столів, майстер-класів у галузі сфери обслуговування.

Метою діяльності навчальної лабораторії є здобуття здобувачами вищої освіти Університету митної справи та фінансів практичних навичок щодо організації туризму, організації та управління готельно-ресторанним бізнесом тощо. Навчальна лабораторія була створена у відповідь на виклики сьогодення, пов’язані з підготовкою якісних кадрів у сфері туризму та готельно-ресторанної справи. Завданнями її діяльності є:

  • забезпечення умов для надання якісних освітніх послуг;
  • проведення аналітичних досліджень з питань туризму, готельного-ресторанного бізнесу, адаптація міжнародного досвіду з цих питань та забезпечення на цій основі умов для поглибленої підготовки фахівців у галузі сфери обслуговування.

Матеріально-технічна база навчальної лабораторії туризму та готельно-ресторанної справи включає аудиторії (кімнати), облаштовані для проведення практичних та лабораторних занять, семінарів, тренінгів, круглих столів, майстер-класів тощо.

Окремі напрями роботи навчальної лабораторії:

  • проведення згідно з діючими навчальними планами занять з навчальних дисциплін, закріплених за кафедрою туризму та готельно-ресторанної справи;
  • супровід практичних та лабораторних занять і виконання курсових і кваліфікаційних робіт;
  • впровадження методичного забезпечення до виконання практичних завдань за дисциплінами кафедри туризму та готельно-ресторанної справи;
  • забезпечення проведення лекцій за допомогою сучасного мультимедійного обладнання;
  • супровід засідань постійно діючих студентських наукових гуртків кафедри туризму та готельно-ресторанної справи тощо.

 

ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

 

Одне з приміщень навчальної лабораторії являє собою інсталяцію офісу туристичного агентства, де здобувачі вищої освіти, під час тренінгів та практичних занять, можуть відпрацьовувати професійні навички, так звані «hard skills», наприклад, моделювати ситуацію надання консультацій відвідувачам щодо обрання ними виду та маршруту туристичної подорожі залежно від класу обслуговування, виду відпочинку та характеру розміщення, як за кордоном, так і на теренах України і Дніпропетровської області, як для співгромадян, так і для іноземних гостей.

Особливу увагу приділено набуттю навичок з консультування потенційних туристів щодо правил перетину митного кордону України та інших держав. Для цього використовуються представлені в лабораторії настінні карти – туристична карта України та карта «Культура народів світу», а також друкована та інша сувенірна туристична продукція.

Лабораторію оснащено двома портативними стерео-мікрофонами-гучномовцями Takstar, за допомогою яких здобувачам вищої освіти можна відпрацьовувати професійні навички роботи гідів-екскурсоводів з туристами, як під час практичних занять, так і під час проходження навчальної практики.

Сектор туризму

Приміщення та обладнання лабораторії використовується під час підготовки фахівців при викладанні таких компонент освітньої програми «Туризм», освітньої програми «Країнознавство», освітньої програми «Готельно-ресторанна справа»:

  • географія туризму;
  • туристичне країнознавство;
  • фізична географія країн світу;
  • політична та соціально-економічна географія країн світу;
  • країнознавство;
  • міжнародні регіональні студії;
  • міжнародний туризм;
  • країнознавство та міжнародна гостинність;
  • організація екскурсійної та анімаційної діяльності;
  • організація туристсько-рекреаційної діяльності
  • туроперейтинг;
  • міжнародний туризм та туристичне країнознавство;
  • комунікаційні та інформаційні технології в туризмі;
  • інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному бізнесі тощо.

 

Приміщення та обладнання лабораторії використовується під час проведення навчальної практики для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Туризм».

 

Використання навчального обладнання у освітньому процесі

підготовки здобувачів вищої освіти

Вид обладнання

Освітні компоненти

Настінні карти світу та України

Буклети, каталоги, навчальна література

-   географія туризму;

-   туристичне країнознавство;

-   фізична географія країн світу;

-   політична та соціально-економічна географія країн світу;

-   країнознавство;

-   міжнародні регіональні студії;

-   міжнародний туризм;

-   країнознавство та міжнародна гостинність;

-   міжнародний туризм та туристичне країнознавство

Портативний пристрій підсилення звуку Takstar E180

Буклети, каталоги, навчальна література

-   організація екскурсійної та анімаційної діяльності;

-   організація туристсько-рекреаційної діяльності

Програмні системи: система «Оверія-туризм», хмарна система для туристичних агенцій «All-Inclusive CRM», PMS-система SERVIO HMS для автоматизації готельного бізнесу,  SERVIO для автоматизації ресторанного бізнесу тощо. 

Буклети, каталоги, навчальна література

-   туроперейтинг;

-   комунікаційні та інформаційні технології в туризмі;

-   інформаційні системи і технології в готельно-ресторанному бізнесі

Сектор готельно-ресторанної справи

Для проведення освітнього процесу обладнані відповідні приміщення до складу яких входять:

  • учбовий двомісний готельний номер;
  • учбовий одномістний готельний номер;
  • учбовий бар (навчальна аудиторія з організації ресторанного обслуговування);
  • учбовий малий банкетний зал (навчальна аудиторія з організації ресторанного обслуговування);
  • учбовий ресторан (навчальний ресторан-аудиторія);
  • виробничі приміщення (кухня: гарячий, холодний, кондитерський, овочевий, м'ясо-рибний цехи; цех для приготування мучних страв (борошняний цех); миючий цех);
  • аудиторія моніторингу товарів та експертизи непродовольчих і продовольчих товарів тощо.

Кабінети готельної справи (учбовий двомісний готельний номер, учбовий одномістний готельний номер)

 

Кабінети ресторанної справи (учбовий бар, учбовий малий банкетний зал, учбовий ресторан, виробничі приміщення)

 

Аудиторія моніторингу товарів та експертизи непродовольчих і продовольчих товарів

 

Приміщення належним чином обладнані необхідними інформативними носіями : стендами, мультимедійними проекторами, персональними комп’ютерами, каталогами, меблями, засобами протипожежного захисту та гігієни, обладнанням для навчання тощо.

Приміщення та обладнання лабораторії (сектор готельно-ресторанна справа) використовується під час підготовки фахівців при викладанні таких компонент освітньої програми «Туризм», освітньої програми «Готельно-ресторанна справа»:

  • товарознавство;
  • харчова хімія;
  • організація готельного господарства;
  • організація ресторанного господарства;
  • управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві;
  • мікробіологія, гігієна та санітарія в галузі;
  • технологія продукції ресторанного господарства;
  • кулінарна етнологія;
  • устаткування закладів готельно-ресторанного господарства тощо.

Приміщення та обладнання лабораторії (сектор готельно-ресторанна справа) використовується під час проведення навчальної практики для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Туризм» та  освітньої програми «Готельно-ресторанна справа».

Контакти: м. Дніпро, вул. В.Вернадського, 2/4, н.к. №1, каб. № 146, н.к. №2, каб. № 8а, (050) 0210405, (096) 8875308.

В.с.п. «Науковий ліцей міжнародних відносин ІІ – ІІІ ступенів» Університету митної справи та фінансів

Адреса: м.Дніпро, вул.Аржанова, 12

Контактний телефон: 095-191-21-59; 063-493-82-47

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

    Науковий Ліцей - це інноваційний, сучасний заклад освіти, що забезпечує здобуття третього (профільного) рівня повної загальної середньої освіти за трьома профілями:

Міжнародні відносини (вивчення англійської мови та другої іноземної мови (німецька або польська); можливість вивчення корейської, французької, китайської мов;

Міжнародне право (поглиблене вивчення історії, правознавства);

Міжнародна економіка (поглиблене вивчення математики; вивчення економіки та фінансової грамотності).

   Ліцей здійснює набір учнів 8-11 класів на конкурсній основі. Іспити для вступу: англійська мова (тестування), математика (тестування), українська мова (диктант). Всі тестові екзаменаційні завдання складено за чинною Навчальною програмою відповідно до вікових особливостей учнів. Для довідок щодо вступу до Ліцею звертатися за тел.063-493-82-47.

Організація навчального процесу у Ліцеї:

  • Предмети читаються парами;
  • Наприкінці кожного семестру у рамках модульних тижнів ліцеїсти пишуть контрольні роботи з метою моніторингу якості освіти;
  • Введено поточний бал (у формі заліку);
  • Проводяться заняття для підготовки старшокласників до ДПА та ЗНО з профільних предметів; 
  • Використовуються авторські освітні програми  і методики;
  • Навчальні заняття в рамках модулю організовано за схемою: лекційні заняття - практичні заняття - семінарські заняття;
  • Ведеться електронний і паперовий журнал;
  • До навчального процесу залучаються найкращі викладачі ВНЗ;
  • Організовано якісне дистанційне навчання на Всеукраїнській платформі дистанційної освіти Human;
  • Застосовуються проектні технології навчання.

   Учні Ліцею є учнями – членами Малої академії наук учнівської молоді та здійснюють ефективну наукову діяльність:  приймають участь у конференціях, круглих столах та семінарах, є переможцями учнівських Всеукраїнських предметних олімпіад. 

   Ліцей є учасником Міжнародних та Всеукраїнських проектів, співпрацює з Республікою Польща, Федеративною Республікою Німеччина, Республікою Корея. 

Діє блог Ліцею: https://naukliceum.blogspot.com/ та Фейсбук-сторінка Ліцею: https://www.facebook.com/groups/940695379844130

Вступ до магістратури

ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТ З КВАЛІФІКОВАНИМ ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ (КЕП)

Важлива інформація для вступників: Як підтвердити намір про навчання

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі УМСФ:
 
Музей УМСФ:
Instagram: customs_museum
 
Приймальна комісія:
(066) 682-59-14 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток