Гуртожитки

До уваги мешканців студентських гуртожитків! 

Поселення до гуртожитків студентів 2-4 курсів та магістрів здійснюється з 29 серпня по 1 вересня 2022 року (при поселенні необхідно надати медичну довідку та документ про оплату за проживання)

Студентів 1 курсу запрошуємо на поселення з 9 по 11 вересня 2022 року.

Наші студенти мешкають у найкращих гуртожитках

У гуртожитках Університету митної справи та фінансів у наявності 393 місця для вступників на навчання у 2022-2023 навчальному році


Гуртожиток № 1

адреса: м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, буд. 6

Комендант - провідний фахівець Гілка Надія Лаврівна

тел. 756-05-39

загальна кількість місць у гуртожитку - 367

ціна проживання - 800 грн. на місяць 

 

Гуртожиток № 2

адреса: м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, буд. 8-а

Комендант - провідний фахівець Юркова Юлія Павлівна

тел. 756-05-91

кількість місць - 512

ціна проживання - 800 грн.на місяць 

 

Гуртожиток № 3

адреса: м. Дніпро, вул. Павла Нірінберга, буд. 2

Комендант - провідний фахівець Фоміна Наталія Володимирівна

тел. 47-17-47

загальна кількість місць у гуртожитку - 411

ціна проживання - 800 грн на місяць. 

 

Гуртожиток № 4

адреса: м. Дніпро, вул. Аржанова, буд. 12

Комендант - провідний фахівець Балута Ольга Олександрівна

тел. 726-94-79

загальна кількість місць у гуртожитку - 384

ціна проживання - 800 грн. на місяць 

Навчальний відділ

Начальник відділу

Лебідь Людмила Володимирівна  (056) 756-05-87

Заступник начальника відділу: Полешко Ольга Володимирівна

Положення про Навчальний відділ

Метою діяльності навчального відділу є організація та координація навчальної роботи, з метою забезпечення ефективного функціонування Університету та високої якості освітнього процесу.

Основні завдання:

  • Аналіз та узагальнення вітчизняного, світового досвіду вищої освіти і розробка рекомендацій з вдосконалення організації освітнього процесу.
  • Планування та організація навчальної роботи в Університеті.
  • Розробка проектів нормативних, інструктивних та методичних документів Університету з питань організації питань організації освітнього процесу.
  • Перевірка та узгодження  навчальних та робочих навчальних планів за спеціальностями.
  • Розробка та узгодження графіків навчального процесу для здобувачів вищої освіти за формами  навчання.
  • Складання розкладу навчальних занять, заліково-екзаменаційних сесій, підсумкової атестації, графіків проведення практики здобувачів вищої освіти та контроль за їх проведенням.
  • Підготовка проектів наказів з питань організації практики та узагальнення результатів її проведення.
  • Контроль раціонального використання аудиторного фонду в освітньому процесі.
  • Контроль дотримання  регламенту навчальної роботи  науково-педагогічним складом кафедр.
  • Облік i контроль роботи науково-педагогічних працівників з погодинною оплатою праці.
  • Організація роботи щодо замовлення та виготовлення документів про вищу освіту для випускників Університету.
  • Підтримання в актуальному стані інформації з освітньої діяльності в Єдиній державній електронній базі з питань освіти (СДЕБО).
  • Підготовка поточної i річної звітності щодо pyxy контингенту студентів Університету.
  • Методичне супроводження, ведення обліку та систематизації документів з питань організації навчальної роботи в Університеті.
  • Підготовка матеріалів до засідань ректорату, вченої ради та науково-методичної ради з питань навчальної роботи.

Адреса: м. Дніпропетровськ, вул. Володимира Вернадського, 2/4, навчальний корпус № 1, кім. № 220

Відділ документаційного забезпечення Університету митної справи та фінансів

Начальник відділу

МАР’ЇНА Юлія Олександрівна

Заступник начальника

Дерев'янко Тетяна Пилипівна

тел.: 756 05 12

Положення про відділ

Адреса:

м. Дніпро, вул. Володимира Вернадського, 2/4, навч. корпус 1,  кімната 224

Вчена рада

Положення про вчену раду

План вченої ради 2023-2024

Порядок присвоєння вчених звань

Перелік документів для присвоєння вченого звання

Рішення вченої ради  2020-2021 

Рішення вченої ради 2019-2020

СКЛАД ВЧЕНОЇ РАДИ 

Університету митної справи та фінансів

 

 

1.     

Ченцов

Віктор Васильович

Перший проректор – голова вченої ради

2.     

Бочаров

Дмитро Олександрович

Ректор

3.     

Гармаш

Євген Васильович

Проректор з навчальної роботи

4.     

Приймаченко

Дмитро Володимирович

Проректор з наукової роботи

5.     

Брус

Тетяна Миколаївна

Учений секретар

6.     

Азаров

Олександр Олександрович

Голова Студентського парламенту Університету

7.     

Антонова

Ольга Валеріївна

Завідувач кафедри публічного управління та митного адміністрування

8.     

Архірейська

Наталія Вікторівна

Декан фінансового факультету

9.     

Бакай

Юлія Вячеславівна

Студентка факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин

10. 

Батраченко

Тетяна Сергіївна

Завідувач кафедри правоохоронної діяльності

11. 

Бикова

Адель Леонідівна

Завідувач кафедри економіки та економічної безпеки

12. 

Білозубенко

Володимир Станіславович

В.о. завідувача кафедри міжнародних економічних відносин

13. 

Бондаревська

Ксенія Валентинівна

Голова Ради молодих вчених

14. 

Вакульчик

Олена Михайлівна

Завідувач кафедри облiку, аудиту, аналізу

та оподаткування

15. 

Гірман

Анна Павлівна

В.о. завідувача кафедри міжнародних відносин

16. 

Голоха

Любов Федорівна

Директор бібліотеки

17. 

Губа

Олександр Іванович

Декан факультету управління

18. 

Даценко

Вікторія Володимирівна

Декан факультету економіки, бізнесу та міжнародних відносин

19. 

Жадько

Костянтин Степанович

Завідувач кафедри підприємництва та економіки підприємства

20. 

Заруцька

ОленаПавлівна

Завідувач кафедри фінансів, банківської справи та страхування

21. 

Івахова

Юлія Валеріївна

Студентка факультету інноваційних технологій

22. 

Калашникова

Ольга Леонідівна

Завідувач кафедри експертизи культурних цінностей та дизайну

23. 

Коваль

Ірина Сергіївна

Головний бухгалтер

24. 

Кодацька

Наталя Олександрівна

Завідувач кафедри журналістики

25. 

Корнєєв

Максим Валерійович

Декан факультету інноваційних технологій

26. 

Корнієнко

Єлизавета Дмитрівна

Студентка фінансового факультету

27.

Кучер

Маргарита Миколаївна

Завідувач кафедри міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу

 

28. 

Ліпинський

Владислав Віталійович

Директор ННІ права та міжнародно-правових відносин

29. 

Луценко

Ірина Миколаївна

Завідувач кафедри фізичного виховання та спеціальної підготовки

30. 

Мінка

Тетяна Павлівна

Завідувач кафедри публічного та приватного права

31. 

Морозов

Олега Вікторовича

Завідувач кафедри історії та теорії держави і права

32. 

Панфілова

Галина Борисівна

Завідувач кафедри психології

33. 

Перепьолкін

Сергій Михайлович

Завідувач кафедри міжнародного права

34. 

Петруня

Юрій Євгенович

Завідувач кафедри менеджменту

зовнішньоекономічної діяльності

35. 

Поплавський

 Олег Олександрович 

Завідувача кафедри військової підготовки

36. 

Прокопович-Ткаченко Дмитро Ігорович

В.о. завідувача кафедри кібербезпеки та інформаційних технологій

37. 

Прокоф’єва

Ольга Ігорівна

Голова профкому

38. 

Саломатін

Ярослав Андрійович

Студент ННІ права та міжнародних відносин

39. 

Сохацький

Анатолій Валентинович

Професор кафедри транспортних технологій та міжнародної логістики

40. 

Тараненко

Вікторія Євгенівна

Завідувач кафедри соціального забезпечення та податкової політики

41. 

Ульяновська

Юлія Вікторівна

Завідувач кафедри комп’ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

42. 

Хурдей

Вікторія Дмитрівна

Завідувач кафедри маркетингу

43. 

Чухно

Тетяна Володимирівна

В.о. завідувача кафедри іноземної філології, перекладу та професійної мовної підготовки

44. 

Ярошевський

Ярослав Антонович

Студент факультету управління

 

 



Юридичний відділ

Юридичний відділ - структурний підрозділ УМСФ, який підпорядковується безпосередньо ректорові УМСФ.
Основними завданнями юридичного відділу є:
  1. Участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у службовій, господарській і соціальній сферах діяльності Університету.
  2. Здійснення юридичної експертизи проєктів нормативно-правових актів УМСФ.
  3. Організація правової роботи в УМСФ, спрямованої на правильне застосування вимог законодавства та нормативних актів УМСФ посадовими особами та працівниками УМСФ під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків. Здійснення методичного керівництва та контроль за здійсненням правової роботи в УМСФ.
  4. Здійснення представництва інтересів УМСФ в судах та інших державних органах, установах, організаціях під час розгляду правових питань і спорів.
  5. Координація договірної роботи, організація, контроль, координація та ведення претензійної й позовної роботи в УМСФ, забезпечення захисту прав і законних інтересів УМСФ.
Особовий склад юридичного відділу на 100 відсотків укомплектовано випускниками УМСФ.
 
Начальник юридичного відділу – адвокат
Телефон: (056) 756-05-50

АДРЕСА УНІВЕРСИТЕТУ

49000, м.Дніпро,
вул. Володимира Вернадського 2/4
 
Соціальні мережі УМСФ:
 
Музей УМСФ:
Instagram: customs_museum
 
Приймальна комісія:
(066) 682-59-14 (для пільгових категорій)
Email:
 
Приймальня ректора: 
 
Телефон довіри уповноваженої особи по боротьбі з корупцією:
 
 

РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ОПЛАТИ:

Рахунок –
UA858201720313281001201089328
ДКСУ м. Київ
ЄДРПОУ 39568620
оплата за навчання на контрактній основі, за навчання на  військовій кафедрі, курси довузівської підготовки, факультативи
 
Рахунок –
UA868201720313251001202089328
ДКСУ м. Київ 
ЄДРПОУ 39568620
оплата за гуртожиток